miércoles, 24 de octubre de 2012

Portamocadorets


                Fa un parell de setmanes vaig anar a un esdeveniment familiar i m'encarregaren fer els detallets a última hora. Amb només 48 hores tenia que fer una vintena de regalets. Vaig buscar per internet alguna idea fàcil de fer amb material que tinguera a l'abast i l'opció que més em va agradar fou una bossa per a dur els mocadorets.


Ho vaig fer tan depressa que no vaig poder fer fotos del procés per a penjar un tutorial, però hi ha molts a la xarxa. En línies generals consisteix en tallar tres triangles per exemple de 4"x3,5" i dos quadrats de 3,5"x3,5". Després agafes dos de cada i els planxes per la meitat. Els muntes (seguint la imatge de baix) amb la part doble al centre. Poses l'últim rectangle que queda, (que serà la part de baix), amb el dret cara el mosaic de quadrets i cuses per les quatre bandes. En acabant només queda donar-li la volta pel forat que queda i posar els mocadors.

              
Jo ho he fet per a mocadorets xicotets i el ben cert és que en alguns casos sembla que ho he cosit massa just deixat massa costura, i costen una miqueta de reomplir. Però la idea és entretinguda i l'execució senzilla.

Ací teniu tots els que vaig fer. Hi ha per a tots els gustos.


Pot ser una bona idea per a l'amic invisible ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario